Miért mi?
A jó irodaszék vagy forgószék kiválasztása rendkívül fontos az egészség és az produktivitás szempontjából. Egy átlagos munkanap során akár 8 órát is eltöltünk ülve, ezért fontos, hogy kényelmes és ergonomikus széket válasszunk.
Az ergonomikus irodaszék kiválasztása segít a testtartás javításában és a hátfájás megelőzésében. Ezáltal a munka során csökkenthető a stressz és az általános fáradtságérzet is. Egy jó forgószék az ügyfél testalkatának megfelelően szabályozható magassággal és dönthető háttámlával rendelkezik, hogy megfelelő tartást biztosítson a hosszabb ülések során.
Egy rosszul kiválasztott szék azonban káros lehet az egészségre és akár hosszú távú problémákat is okozhat. A rosszul beállított szék és az állandó testtartás miatt előfordulhatnak hátfájás, nyakfájás, fejfájás és ízületi fájdalmak. Ez azonban nem csak az egészségre, hanem a munkateljesítményre is hatással van, hiszen a fájdalom és a kényelmetlenség miatt az ügyfél kevésbé lesz hatékony a munkahelyén.
Egy kérdőív segítségével azonban egyszerűen és gyorsan megtalálhatjuk a számunkra tökéletes forgószéket. A szoftver segítségével a testtartásunkhoz és testalkatunkhoz igazodó paramétereket állíthatunk be, és így garantáltan a lehető legkényelmesebb pozícióban dolgozhatunk. Egy jó forgószék vásárlása tehát nem csak az egészségünk és a kényelmünk, hanem a hatékonyságunk szempontjából is fontos. Válasszuk tehát a megfelelő széket, hogy az állandó ülőmunka se váljon áldozatává az egészségünknek és a munkateljesítményünknek!
Amennyiben nem engedi a tesztet kitölteni. (Túl sok kitöltés érkezett rövid időn belül) Úgy kérünk görgess lefelé, és a beépített kérdőívünket töltsd ki. A kitöltés napján, de legkésőbb másnapján már küldük is a tökéletes forgószékre az ajánlatunkat!
Milyen szállítási határidővel dolgoznak?
- Bő termékpalettánknak köszönhetően eltérő lehet termékeink szállítási határideje. (Több termékünknél is feltüntettjük, hogy mi a várható szállítása az adott terméknek.) Amint elküldi a rendelését, kollégánk 1-2 napon belül telefonon felkeresi Önt, hogy pontosan megbeszéljék a szállítást. Amennyiben határidőre szeretné a termékét, úgy rendelés előtt vegye fel velünk telefonon a kapcsolatot, hogy pontos szállítási időt tudjunk mondani. Irodai bútorainkra és egyedi termékeinkre (kárpitozás, stb.) átlagosan 2-4 hetes szállítási időt mondunk.
Van bemutatótermük?
Egy Mogyoródi irodával rendelkezünk, ahol átvehetőek a megrendelt termékek is, viszont ebben az irodában nem minden termék található meg, ami a webshopon látható. Amik szinte mindig megtekinthetők és kipróbálható termékek:
- Összecsukható asztalok és catering asztalok
- Rakásolható rendezvényszékek (bankett székek)
- Vénusz irodabútor elemek
- Extend irodabútor elemek
- Tárgyalószékek
- Forgószékek
Telefonon megérdeklődheti, hogy az Ön által kinézett termékről tudunk e bemutatódarabot biztosítani! Amennyiben megrendeli a kiválasztott terméket és nem azt kapta kézhez, amit várt, úgy visszavásároljuk a vásárolt termékét. Minden termékünkről részletes leírást teszünk fel, hogy jó döntést tudjon hozni a rendelés leadásakor. Amennyiben még mindig bizonytalan a döntésben, bátran merjük ajánlani, hogy vegye fel velünk telefonon vagy e-mail-en a kapcsolatot, hogy bővebb és részletesebb információval szolgálhassunk termékeinkről.
Az irodai bútorok szerelten érkeznek?
A vénusz bútorcsalád és az extend modern irodabútor család íróasztalai lapraszerelten kerülnek szállításra, a szekrények és a konténerek pedig félkész állapotban, ami azt jelenti, hogy a kilincsek és talpak nincsenek felszerelve. Viszont a szekrény oldalai, ajtajai igen. Ennek köszönhetően egyébként sokkal stabilabb, és elegánsabb a megjelenésük.
Mennyibe kerül a szerelés?
A szerelés költsége a rendelt mennyiségen és a terméken múlik. Amennyiben szeretné, hogy cégünk végezze el a szerelést (Forgószék, íróasztal, irodai bútor, étkezőasztal) úgy arra bátorítjuk, hogy kérjen e-mailen tőlünk ajánlatot a szerelésre.
Hol gyártják a bútorokat?
Irodai bútoraink nagyobb részét Magyarországon készíttetjük, viszont előfordul (főleg a lapraszerelt termékeknél), hogy Lengyelországból vagy Kínából hozatjuk Őket. Viszont bármelyik országból is érkeznek a termékeink, biztosítjük affelől, hogy szigorú minőségi követelményeknek feleltetjük meg forgószékeinket, bútorainkat, tárgyalószékeinket, mielőtt értékesítenénk Őket.
Őnök gyártók?
Több évtizedes múlttal rendelkező cég vagyunk, széleskörű gyártói és beszállítói kapcsolatrendszerrel. Így közvetlenül a gyártón, vagy importőrön keresztül forgalmazzuk bútorainkat, székeinket, ezzel is kedvező árat biztosítva termékeinkre. Cégünk ettől eltekintve rendelkezik olyan termékekkel, pl. összecsukható asztal, irodai asztal melyet műhelyünkben állítunk elő.
Miért Önöktől vásároljak?
Cégünk megpróbálja weboldalán megtalálható információkkal, referenciafotókkal, és kedvező feltételeivel már biztosítani Önt afelől, hogy minket érdemes választani. Számunkra fontos, hogy az Ön által keresett termék legyen az akár tárgyalószék, rakásolható szék, vagy egy ergonómikus irodai forgószék olyan minőségű legyen, hogy Ön maximálisan meg legyen vele elégedve. Amit mi pluszként esetleg nyújtani tudunk az a rugalmasság és a segítőkészség. Kérdés esetén, vagy bizonytalanság esetén szívesen adunk tanácsot személyes tapasztalataink alapján, illetve ügyfélvisszajelzések szerint. Az elmúlt évek alatt több ezer rakásolható széket, irodai széket és forgószéket értékesítettünk. Mindig szívesen nyújtottunk segítséget igények esetén, és részben ennek is hála rendszeresen visszatérő ügyfeleink vannak. Célunk, hogy Ön is egy elégedett és visszatérő ügyfelünk legyen!
Üdvözlünk!
Amennyiben plusz segítségre lenne szükséged a döntéshozásban, kérlek olvasd el ezt a rövid cikket, hátha tudunk segíteni dönteni!
Vannak bizonyos alapelveink, melyekhez ragaszkodunk:
- Nem szeretünk garanciális problémákkal foglalkozni - Ez nem azt jelenti, hogy amennyiben egy kedves ügyfelünknek gondja van a termékkel, akkor azzal nem foglalkozunk, hanem azt jelenti, hogy a termékeinket úgy válogattuk össze, hogy ne legyen velük probléma, és évekig lehessen élvezni a kényelmüket. (Tekintse meg a facebook oldalunkat, hogy lássa miről is beszélünk!)
- Fontos az ügyfél elégedettsége - Aki már vásárolt tőlünk, csak abban az esetben fog máshol vásárolni, ha nincs megelégedve velünk. Mi szeretjük, hogyha visszatérő vendégeink vannak, így mindent megteszünk, hogy ne csak egyszer vásárolj tőlünk!
Rendszeres vásárlóink közé tartoznak:
- 1. Kerület Budavári Önkormányzati Hivatal (forgószékek, konferencia székek)
- Imperial Logistics KFT. (Irodabútorok, székek)
- Pannonjob KFT. (Forgószékek)
- Lauder Javne Iskola (Óvoda, Iskola, Iroda)
- Rugalmasság, közvetlenség - Cégünk alapítói még az 1990es évek elején kezdték a bútorok és székek forgalmazását, és annak idején a sikerüket annak köszönhették, hogy mindig közvetlenek voltak a vásárlókkal, és a lehető legrugalmasabbak igyekeztek lenni. Bár a vásárlás virtuálisan zajlik az esetek legnagyobb részében, és egy automatikus rendszeren keresztül megy végbe, mégis minden kérést, problémát a lehető legrugalmasabban fogunk kezelni. Így kérlek írj nekünk, vagy hívj minket, amennyiben kérdésed lenne, vagy kérni szeretnél valamit! Pl. Sokszor, távoli rendeléseket összekötünk, és így a szállítás díját csökkentjük.
Az emberek szeretete - Ez nem igényen kommentet. Termékszállításkor mosolygós kollégákkal ismerkedhetsz meg! :)