Cégünk múltja, jelene és jövője
János és Krisztina álma az volt, hogy együtt, egy közös céget indítsanak. Egy olyan vállalkozást szerettek volna létrehozni, melyet majd gyermekeik folytathatnak, megörökölhetnek. 1993ban indult végül el a cégük. Megkeresték Európa egyik legnagyobb forgószék és tárgyalószék gyártóját, hogy Magyarországra szállíthassanak a termékeiből, mint nagykereskedők...
Ketten járták az országot és árulták székeiket, bútoraikat bútorboltoknak. Eleinte egy nagyon pici raktárt béreltek a 13. kerületben, és minden munkát ketten csináltak. Ők pakoltak, szállítottak, számláztak, intézték a papírmunkát. Kitartó munkájuknak meglett a gyümölcse. Nagyon megnőtt a termékeik iránti érdeklődés (főként forgószékek) annyi munkájuk lett, hogy nem bírtak vele, így felvettek egy asszisztenst Erzsikét, Ő segítette a háttérmunkák intézését. Miután még több lett a munka, jöttek és jöttek az alkalmazottak. Addig nőtt és fejlődött a cég míg 15 alkalmazott lett, külön telephelyet kellett építeni. A telephely rendelkezett külön raktárral, üzemmel, bútorbolttal, irodával, tárgyalóteremmel és még egy pici lakással is. A telephelyet 2000ben kezdték el építeni és 1 év alatt készült el. Végül már a cég saját maga készítette el a székek szivacsozását, kárpitozását és összerakását. Míg a székek készültek, addig a teherautók és a kamionok járták az országot és szállították a kiskereskedőknek a bútorokat és székeket. Idővel saját bútorboltokat is nyitottak Pest megye bizonyos pontjain.
A cég fénykorában 15 alkalmazottal rendelkezett, 2 teherautóval, 1 kamionnal, egy több mint 100 millió forint értékű óriásingatlannal. A gépjárművek minden nap szállítottak az ország minden pontjára székeket, bútorokat. Az ország egyik legsikeresebb nagykereskedelmévé fejlődött a cég, és folyamatos, rendíthetetlennek tűnő növekedés zajlott le.
A gazdasági válság ideje alatt a cég teljes stratégiaváltáson esett át, mivel a nagykereskedelmi és gyártási opciók csökkentek. János és Krisztina tudták, hogy az életbemaradáshoz meg kell újulnia cégüknek. Egy rövidebb zavart követően a cég újra kezdte működését és elkezdett közvetlenül a végfelhasználókra fókuszálni. Az internet megjelenésével úgy gondolták, hogy az értékesítést weben keresztül is folytathatják. Ez hosszú ideig sikertelen volt, mert nem volt elég tudás és tapasztat. Viszont az ifjabbik János segítségével a weboldalról megindultak a megkeresések és a rendelések. Induló sikerüknek köszönhetően csatlakozott a céghez Ádám és a menyasszonya (Mercedes) is, illetve később Júlia (ifjabbik János felesége is.) Ekkor már tisztán látható volt, hogy egy pörgős kis családi vállalkozás vette „kezdetét”. Telefonon kerestek meg leendő ügyfeleket, valamint az interneten keresztül fogadták a megkereséseket. A sablonból készített weboldalt lecserélték egy egyedi, profi weboldalra is. Referenciáik közé pedig nagyobbnál nagyobb cégeket is fel tudnak mára már sorolni. 2017ben csatlakozott a legkisebb fiúk is, Balázs. Ádámmal karöltve elkezdtek egy webshopot is fejleszteni, hogy olyan vásárlókat is elérjenek, kiket a weboldallal, vagy a telefonos megkereséssel nem tudtak. Ma már cégünk forgalma megközelíti a korábbi értékesítési összegeket. Még nagyon hosszú út áll előttünk, viszont mi ezt nagyon élvezzük, és reménykedünk benne, hogy ennek az utazásnak TE is a részévé válsz!
Családi vállalkozásunk célja, hogy a következő években olyan fejlődésen menjünk keresztül, mellyel elérjük az egykori eredményeinket. Reméljük, hogy a családunk új generációi is örökölhetik majd ezt a céget, valamint büszkék lesznek majd családunk által létrehozott sikerekre!